اولین مناظره بین آقایان مهدی کروبی و محسن رضایی انجام شد و برداشت شخصی من از این مناظره این بود:
مهدی کروبی با سوتی های صوتی تصویری که داد کار را خراب کرد. همچنین کروبی پس از هر موضوعی که رضایی مطرح میکرد به نحوی سعی بر مشابه جلوه دادن سخنان خودش با این سخنان میکرد.
خود برنامه هم که به طور کلی سوتی و مشکل زیاد داشت و همانطور که مردم نیز اعلام کردن، ما هم انتظار هیجان بیشتری رو داشتیم ...
مهدی کروبی با سوتی های صوتی تصویری که داد کار را خراب کرد. همچنین کروبی پس از هر موضوعی که رضایی مطرح میکرد به نحوی سعی بر مشابه جلوه دادن سخنان خودش با این سخنان میکرد.
خود برنامه هم که به طور کلی سوتی و مشکل زیاد داشت و همانطور که مردم نیز اعلام کردن، ما هم انتظار هیجان بیشتری رو داشتیم ...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
پاسخ دادنحذف