۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

همه اینارو گفتم...

همه اینا رو گفتم... اینم بگم که من از همین لحظه حمایت خودم رو از احمدی نژاد اعلام میکنم.

::: همه اینا رو گفتم... حالا اینم بگم که بدونید :::

..من رای نمیدم..
مخالفم
تارنمای اصلی من: راستی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر