درست بعد از ارسال پستی که برای اعلام برنامه جناب رفسنجانی ارائه کردم (ساعت 8.30) در شبکه خبر اعلام کردند که این برنامه لغو شده..
حالا شما بگید که دلیل این کار چی میتونه باشه؟
حالا شما بگید که دلیل این کار چی میتونه باشه؟
در این مکان برداشت شخصی خودم را از مناظرات انتخاباتی یادداشت میکنم... لطفا شما هم برداشت خود را در نظرات بگید تا به عنوان پست مجزا در تارنما قرار بدم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر