بخش مربوط به مناظرات کاربران بالاترین در باره مناظرات «کروبی - رضایی»
!!! کلیپ چشمک زدن کروبی به رضایی !!!
در این مکان برداشت شخصی خودم را از مناظرات انتخاباتی یادداشت میکنم... لطفا شما هم برداشت خود را در نظرات بگید تا به عنوان پست مجزا در تارنما قرار بدم.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر