در این مکان برداشت شخصی خودم را از مناظرات انتخاباتی یادداشت میکنم...
لطفا شما هم برداشت خود را در نظرات بگید تا به عنوان پست مجزا در تارنما قرار بدم.
۱۳۸۸ خرداد ۱۳, چهارشنبه
درود،
یادداشت اول هول هولکی بود. من از قبل اطلاعی از این مناظرات نداشتم. از امشب خلاصه ای از مهم ترین سخنان کاندیدا رو اینجا یادداشت میکنم. همچنین پیوندی برای دریافت نمایه (فیلم) های این مناظرات ایجاد خواهم کرد. لطفا شما هم پیشنهاداتتون رو در این تارنما یادداشت کنید.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر